נעצר חשוד שהביע תמיכה במחבלים, בהם בני משפחתו

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצר חשוד שהביע תמיכה במחבלים, בהם בני משפחתו

חשוד נעצר על ידי המשטרה לאחר שפרסם דברי שבח ועידוד למעשה טרור תוך שימוש בתמונות בני משפחתו ונוספים שביצעו פיגועים בירושלים. בימים הקרובים צפוי שיוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט בגין מעשיו

צילום: Roy Alima/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו נעצר בתחילת החודש על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים לאחר שפרסם לא אחת ברשת החברתית פרסומים בהם תמיכה במעשה טרור ודברי הלל ושבח למחבלים שעשו זאת, ביניהם גם בני משפחתו שביצעו פיגועים בשנים האחרונות בירושלים. לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט והושלמה מלאכת החקירה האמורה, הוגשה נגדו הצהרת תובע על כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.

מחקירת התנהלותו ברשת החברתית ובחינת מעשיו עולה כי החשבון של החשוד מכיל תכני הסתה רבים ובעל חשיפה חברתית גבוהה. כבר בראש עמוד הרשת החברתית על שמו של החשוד, מתנוסס תצרף המורכב משלוש תמונות של מחבלים להם קשר משפחתי לחשוד.

מימין, תמונת בן דודו של החשוד, שביצע את הפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בחודש נובמבר 2014 יחד עם אחיו של החשוד, בתמונה המרכזית, פיגוע בו נרצחו חמישה מתפללים והשוטר זידאן סי'ף שהגיע לזירת הפיגוע, חתר למגע בקרב מול המחבלים ונהרג במהלך קרב יריות מולם. ובתמונה השמאלית תמונתו של המחבל, בן דוד נוסף, שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה ברחוב מלכי ישראל בשנת 2015, פיגוע בו נרצח אזרח.

עוד נמצא כי כבר בשנת 2019 עדכן החשוד את תמונת הפרופיל בדף הרשת החברתית שעל שמו ופרסם תמונה מזירת הפיגוע בבית הכנסת שבהר נוף ובה נראית דמות נמלטת מזירת הפיגוע, כפי הנראה של אחיו המחבל שביצע את הפיגוע כאמור, כשהיא מדלגת מעל גופת אחד מנרצחי הפיגוע. מעל תמונה זאת הוסיף החשוד כיתוב בו ציין- "אנחנו לא מפחדים מהמוות". כמו כן, בין פרסומיו לאחרונה, איתרו החוקרים את תמונת המחבל עודי תמימי שביצע את פיגוע הירי במחסום שועפט בחודש אוקטובר 2022 ובמהלכו נרצחה לוחמת צה"ל נועה לזר ז"ל ונפצע קשה מאבטח אזרחי.

כאמור, לאחר שהושלמה חקירתו ביחידה המרכזית ירושלים, תוך שמעצרו הוארך, הוגשה הצהרת תובע ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום שיוגש מטעם הפרקליטות.



0 תגובות